molimi

Alla inlägg under juni 2012

Av molimi - 30 juni 2012 22:29

  

TJO!

Bloggen detta är jag och min favorite E-Type efter konserten han är min idol och jag höll på att swimma när jag skulle träffa han   , Hej då bloggen söv gött puss puss syns i mon

 

Av molimi - 30 juni 2012 21:54

  TJO bloggen ni undrar ju säkert hur jag ser ut så här är jag. Jag sovde över hos LN med joylin med vi hade skit kuuuuuuuuuuuul <3 <3

Av molimi - 30 juni 2012 20:42

TJO bloggen i dag är det min bästis födelsedag och det är joylin och jag vill bara säga ett stort grattis till henne i dag och jag önskar henne all min lycka och om ni vill gratta henne gå in på (www.joylin.bloggplatsen.se)

 

och i dag har jag bara chillat jag har t.ex fixat vårt akvarium och jag har suttit vi datan och spelat lite och bloggat så vi syns snart bloggen, ska försöka ladda upp lite bilder jag har tagit och lite bilder på mig så får ni se hur jag ser ut. Hejdå och puss puss bloggen   

Av molimi - 30 juni 2012 15:29

TJO alla!, har kul med min familj har bakat = kuuuuuuuuuuuuuul

kola kakor och sockerkaka och ska snart äta tacos till mat :D.

Och jag ska skriva lite om mobbningen, ni som läste det senaste inlägget vet ni vart vi var jag bytte ju klass när jag gjorde det så kom jag till en jätte snäll klass men på t.ex gympan och slöjden och sånt hörde jag taskiga ord som fetto, idiot och andra fula ord till slut gick jag bara från skolan och alla letade efter mig för ingen visste vad jag var men andra dagen försökte jag gå och jag hörde fortfarande ord men jag brydde mig inte men innerst inne brydde jag mig......... hej då bloggen, ett blogg inlägg till kommer senare puss puss   

Av molimi - 29 juni 2012 22:48

TJO alla jag har varait utsatt för mobbning som ni kanske vet och jag ska berätta lite om hur det började.Det började med att jag bytte skola och när jag kom för första gången så blev jag mobbad det känndes inte bra för den första fröken jag hade sa att det var mitt fel att jag blev mobbad den andre försökte att ficksa det med det gick inte och till slut fick jag en fröken som var trött och sliten så det hände inget men jag fick byta klass och då löste det sig men jag träffar ju på dom då och då men dom mobbar ju mig fortfarande men nu är det sommar lov nu slipper jag dom i tio veckor   

Av molimi - 29 juni 2012 21:23

Detta är mitt första inlägg = lääääskiiiiigt

det ska bli kul ialla fall i nästa inlägg ska jag skriva lite om mobbning och "sånt" och det ska bli kul att

(det laggade typ så det gick inte att skriva bokstaven som kommer efter Z) och om ni vill ställa frågor så svarar jag så fort jag kan :D och så alla vet så är jag med joylin och kolla in hennes blogg (www.joylin.bloggplatsen.se) :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det är jag som är Nelia. Här skriver jag om t.ex. mobbning och lite av mitt liv.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards