molimi

Alla inlägg under augusti 2012

Av molimi - 14 augusti 2012 21:53

TJO!

jag har varit med min bästis i dag joylin ska typ vara med henne hela veckan jag ska visa en bild på henne snart men jag ska berätta vrf jag inta har varit inne jag har inte mått så bra har haft ont i magen över skolan för jag är nervös över att börja i skolan igen och jag har varit ute och så men jag hoppas att mina läsare kommer tillbaka när jag gör det här är joylin, haha söt hon äää men vi syns i mon ska äta kvällsmat nu mc asså hej då puss puss och söv gött thihi     

Av molimi - 4 augusti 2012 16:00

TJO!

 

jag vet inte vad jag ska skriva om eller nåt och jag kan ju inte ha frågestund har inte fått några frågor men jag kan säga vad dagen kläder är en färgglad tröja och shorts och ett vitt linne och armband, Och ska snart lägga ut hur rummet ser ut för det är inte klart än men här är en liten fin bild, thihi aa men jag lägger ut mer sen men så länge hej då, puss puss älskar er   

 

Av molimi - 2 augusti 2012 22:16

TJO!

Jag har haft det bra men det har varit mycket på sistone t.ex saknar min bff joylin och jag har bråkat med en bff och det hände i förr går och jag vill bara skriva och säga att lite ord.

 

Falska vänner är inget att ha dom bara hugger dig i ryggen när du vänder dig om,

 

och om någon kompis har hört att en annan kompis prata skit och dig så bara ta bort dom ur ditt liv,

 

och det jag skriver nu kommer direkt från mitt hjärta och jag hoppas att alla som har varit taskiga mot mig och sånt ska inse vilken stark människa jag är och så ska du också tänka om du inte har det så bra i skolan och utanför och ni som har gjort detta mot mig borde skämmas jag vill inte nämna några namn,

 

och rummet är snart kul= spännande

 

hej då puss puss och söv gött  och god morgon för den som ser detta i mon

 

Presentation


Hej det är jag som är Nelia. Här skriver jag om t.ex. mobbning och lite av mitt liv.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards