molimi

Alla inlägg under juli 2012

Av molimi - 30 juli 2012 17:30


Hissar: 
Jag har världens bästa vänner, de finns alltid för mig och är helt perfekta.
Liseberg, ska dit med en kompis nästa vecka!
Ska fixa mina naglar snart, kommer bli jätte snyggt!
Möblerat om mitt rum helt, så det är en tonårings rum nu, vilket är bra.
Köp världens snyggaste bikini, ni får se en annan dag när jag har mer tid än nu.


Dissar:
Falska personer som bara snackar skit bakom ryggen och de som bara ljuger.
Vädret, regn, usch blir så arg!!
Krig, liksom varför ska man kriga? Blir man glad av det eller? Nej skulle inte tro det :).
Alla sjukdomar dissar jag..


Vi hörs senare!



Av molimi - 24 juli 2012 14:40

 

TJO!

Jag vill bara visa en liten bild på mig detta var när partiell cup var, men jag vill bara att ni skulle se mig och om ni har några låt tips kommentera eller skicka fråga så kommer ditt namn och din låt på min blogg och klockan är 14:48
 och jag har redan 11 på besök statistik och jag tycker att det börjar gå uppåt och jag ska bara skriva vad dagen kläder är det är en sommar tröja med många färger och armband och shorts och ett fot band.

 

Hej då och puss puss   

Av molimi - 24 juli 2012 14:18

TJO!

jag ska ge lite låt tips

 

om du gillar pop, Nicki minaj,Jessi j,Chris brown,

 

om du gillar rock, sabaton, AC/DC,

 

om du gillar lungna låtar,Laleh,Adela,

 

och om du vill spela gratis låtar på daten så kan du gå in på www.grooveshark.com

Av molimi - 24 juli 2012 14:06

  

TJO!

I dag lyssnar jag på musik och städar och på bilden är min bästis jolin och jag saknar henne otroligt mycket och jag längtar tills vecka 32 vi ska till liseberg till sammans ska bli hjäte kul och ska snart i veckan ut och ta lite bilder och jag ska vara ute och så men nu hade jag tänkt att säga hej då till er.

 

Hej då bloggen, puss puss   

 

och ett tips är att åka till lynared nu på sommaren en gätte fin strand vill åka dit men inte än det är för kallt i vattnet så jag kanske åker dit på fredag så hej då som jag skev där uppe.

 


Av molimi - 23 juli 2012 23:52

TJO! Bloggen   

 

Jag håller på att gör mitt töntiga rum till ett tonårings rum så jag har städat varje dag och så men jag kanske lägger ut lite foton när det är klart på det och jag hoppas att det blir bra och jag tycker att det är tråkigt att blogga bara för att jag får inga kommentarer eller frågor eller sånt så jag hoppas att ni kommenterar och sånt.

 

Hej då och sov sött, puss puss

Av molimi - 15 juli 2012 18:06

TJO Bloggen!

I dag ska jag ge några tips

1# Om du blir mobbad vänd dig till en vuxen i skolan som du kan lita på!.

2# Och va inte rädd att bäretta för dina föreldrar!.

3# Fortsätt att våga va dig själv oavsätt vad dom säger!.

4# Och om dom mobbar dig är det så att dom inte är trygga i sig själv!.

5# Om du har en kompis som är utsatt av samma person kan du altid hålla i hop med hon/han och ni två kan vara starka tillsammans.!

6# och tänk så som jag säger till många är att det dom säger är vad dom kallar sig själv!

 

det var allt men jag ska bäretta lite hur jag har haft det i dag och så och vad som kommer att hända jag har haft ont i min arm rammlade in i ett stängsen med armbågen i går och snart ska jag äta paj ocg spela kubb så vi syns i mån älskar er bloggen         Hej så puss puss  och solen lyser   

Av molimi - 11 juli 2012 16:43

    TJO!

Bloggen här är två bilder jag har tagit jag vill veta vilken så skriv en kommentar på vilken du tycker och i dag kväll ska en kompis sova över hon är jätte schysst. Om ni har några tips vad man kan göra på sommaren så skicka in det  Hej då bloggen puss puss  

Av molimi - 8 juli 2012 23:25

TJO!

Bloggen jag har ju inte bloggat på länge och så, så jag hade tänkt att jag skulle berätta varför jag inte har varit inne det är så att min storebror har spelat Partille cup i Göteborg så jag har kommit hem sent och så men det gick inte då bra för i grupp spelet så förlorade dom alla förutom en då och då gick dom vidare till B slutspel och där förlorade dom sin första match och det har synd men jag hade kul.....

 

Och jag vill bara att min bästis joylin ska bli bra så hon kan åka till Värmland och så hon kanske kan vara med mig på måndag eller tisdag,  okej men nu ska jag inte tråka ut er med allt mitt babbel = jag skojjjjjjjjar bara liteeeeeeee men jag ska försöka att blogga hela tiden men hej då bloggen puss puss älskar er = sant <3 <3 och söv gött om ni läser det nu på kvällen och dom som läser det i mon så säger jag god morgon 

Presentation


Hej det är jag som är Nelia. Här skriver jag om t.ex. mobbning och lite av mitt liv.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards